Yeeeeerrrrrrrr

Discussion in 'Match Planning' started by Remorseful, Jan 30, 2018.

  1. Remorseful

    Remorseful Member

    Joined:
    Mar 25, 2016
    Messages:
    38
    Likes Received:
    14
    who tryna catch this work
     
  2. EmranLmfao

    EmranLmfao Active Member

    Joined:
    Mar 4, 2016
    Messages:
    132
    Likes Received:
    164
    IGN?
     
  3. Phawnix

    Phawnix Clean Up Crew

    Joined:
    Jul 30, 2017
    Messages:
    729
    Likes Received:
    1,894
    I dunno if that's you in the pic but if so you needa tell the barber you want a refund lmfao


    Boy walked into the barbershop like "Make me look like this ***** lambchop"

    [​IMG]
     
  4. Infamy

    Infamy Active Member

    Joined:
    Apr 6, 2017
    Messages:
    173
    Likes Received:
    98
    Yea he kinda looks EXACTLY like ZAYN MALIK hehe xd
     
  5. Phawnix

    Phawnix Clean Up Crew

    Joined:
    Jul 30, 2017
    Messages:
    729
    Likes Received:
    1,894
    Am I supposed to know who that is? D=
     
  6. MortaliFla

    MortaliFla Well-Known Member

    Joined:
    Dec 2, 2016
    Messages:
    177
    Likes Received:
    520
    basically a guy from gey direction
     
    tamirtov, BJJFromGJJ and Phawnix like this.
  7. Remorseful

    Remorseful Member

    Joined:
    Mar 25, 2016
    Messages:
    38
    Likes Received:
    14
    lol emran id beat ya down son
     
  8. EmranLmfao

    EmranLmfao Active Member

    Joined:
    Mar 4, 2016
    Messages:
    132
    Likes Received:
    164
    No one can beat me:)

    You’re prolly a player that I smacked tho
     
  9. xVirr

    xVirr Active Member

    Joined:
    Mar 14, 2016
    Messages:
    216
    Likes Received:
    138
    Why lie to yourself
     
    iAeia and Swervo like this.
  10. iAeia

    iAeia Member

    Joined:
    Apr 1, 2016
    Messages:
    51
    Likes Received:
    17
    lol ******* trash
     
    Last edited: Feb 8, 2018
    Swervo likes this.
  11. xVirr

    xVirr Active Member

    Joined:
    Mar 14, 2016
    Messages:
    216
    Likes Received:
    138
    9-0 series but hey whatever helps you sleep at night
     
    iAeia likes this.
  12. iAeia

    iAeia Member

    Joined:
    Apr 1, 2016
    Messages:
    51
    Likes Received:
    17
    So we gonna act like I aint have u scared to continue da ft9 when you got 3-0ed a couple days ago? Putting on default sets with stats under it roflmao
    Lmk when u wanna continue bum
     
    Last edited: Feb 9, 2018
  13. EmranLmfao

    EmranLmfao Active Member

    Joined:
    Mar 4, 2016
    Messages:
    132
    Likes Received:
    164
    Show me 1 player that can smack me
     
  14. Ahegao

    Ahegao Well-Known Member

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    680
    Likes Received:
    1,600
    urmom
     
    BJJFromGJJ likes this.
  15. xVirr

    xVirr Active Member

    Joined:
    Mar 14, 2016
    Messages:
    216
    Likes Received:
    138
    So we gonna act like
    1. When you asked I said I needed to see if I was lagging
    2. Said I needed a warmup game (was my first game in 2 weeks)
    3. Said once you started frauding that I wasnt ft9ng
    4. Was lagging horribly the whole time

    You can never beat me legit and when im home from college ill just show you easily.
     
  16. xVirr

    xVirr Active Member

    Joined:
    Mar 14, 2016
    Messages:
    216
    Likes Received:
    138
    Niggas really wanna say they beat me no matter what. Never actually get good at the game.
     
    iAeia likes this.
  17. iAeia

    iAeia Member

    Joined:
    Apr 1, 2016
    Messages:
    51
    Likes Received:
    17
    you btching like like I care lol lmk *****
     
  18. xVirr

    xVirr Active Member

    Joined:
    Mar 14, 2016
    Messages:
    216
    Likes Received:
    138
    Bet can make it 10-0 series bum ass *****. You would think a ***** would learn to stop trying after bout 5 Ls and you on number 9 and still talkin hot
     
    iAeia likes this.
  19. iAeia

    iAeia Member

    Joined:
    Apr 1, 2016
    Messages:
    51
    Likes Received:
    17
    You still aint let me know when you tryna continue da ft9 LOL This my last time replying to trash
     
  20. xVirr

    xVirr Active Member

    Joined:
    Mar 14, 2016
    Messages:
    216
    Likes Received:
    138
    9-0 series and i told you in my first reply
     

Share This Page