YESSSSSS FAKKKKKTTTTZZZZZ

Discussion in 'Off Topic' started by doston8, Jan 8, 2019.

  1. doston8

    doston8 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 9, 2016
    Messages:
    647
    Likes Received:
    528
    ok so basicurry, i work out yes faktz. so i workout today on the heavybag u feel me faktz and i ** up my hand so bad over the course of couple weeks, feels bad faktz :(. today i couldnt even put glove on hand because hurt so bad so i leave gym all sad indeed faktz :(.I search da boxing forums for resolution but they all say same sht, wrap hand right, get good box glove yes yes and dont punch wall i get it indeed faktz. this sht dont help me son, i wrap hands already, tried many different way still hurts, im poor so i cant keep buying different gloves cause good ones expensive as ** omg like 70 dolla for decent pair and 800 dolla for legendary tier quality omg faktz. my middle knuckle is furthest out from my other knuckles so it takes the most damage indeed faktz. so i was sad because it hurt so i have to stop using da bag or injury get worse faktz :(. but then i find this
    so when i see man explain about the pressure being relased but u can still use full force of punch i was excited because now pain may go away u feel me faktz? only problem now is pain may go to other knuckles to compensate but i cross that bridge when i get there indeed faktz. oooooh sooooo happy faktz ^_^

    i shall go walk to CVS to buy tape tomorrow indeed faktz and maybe the grocery store to buy more sponges indeed faktz.

    change of plan i ordered tape off da amazon indeed faktz.
    i go to grocery store to buy sponges and groceries sometime this week indeed faktz
     
    Last edited: Jan 8, 2019
    HumoLoco likes this.
  2. HumoLoco

    HumoLoco Clean Up Crew

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    6,050
    Likes Received:
    11,002
    LOL

    damn my two hands got broken bone tho. cuz i beat da nigget out of ass at my old high school. to teach them da best lesson.
     
    doston8 likes this.
  3. doston8

    doston8 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 9, 2016
    Messages:
    647
    Likes Received:
    528
    lmaoooooo bruhh get some surgery faktz
     
    HumoLoco likes this.
  4. HumoLoco

    HumoLoco Clean Up Crew

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    6,050
    Likes Received:
    11,002

    my doctor said both of my hands look fine to him.
     
  5. doston8

    doston8 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 9, 2016
    Messages:
    647
    Likes Received:
    528
    oh i c i c, then sponge method may help you too faktz ^_^
     
    HumoLoco likes this.
  6. HumoLoco

    HumoLoco Clean Up Crew

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    6,050
    Likes Received:
    11,002

    ikr should've known that when i can beat someone ass
     
    doston8 likes this.
  7. doston8

    doston8 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 9, 2016
    Messages:
    647
    Likes Received:
    528
    bahahah yes before fight start u tell them ok 1 sec man then u put sponge on hand and wrap it up and then tell them ok now come faktz!

    but if bully a wuss and dont give u time to get rdy then just get mouth guard and quickly put it in mouth and go wild on him, this way u dont get knocked out no matter how hard he hit your chin indeed. this wat mayweather does indeed faktz. oh u also gotta bite down on the mouth guard otherwise u can still get knocked out from light punch indeed faktz.
     
  8. doston8

    doston8 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 9, 2016
    Messages:
    647
    Likes Received:
    528
    dis information for public to see in case bully get stupid idea faktz
     
    HumoLoco likes this.
  9. HumoLoco

    HumoLoco Clean Up Crew

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    6,050
    Likes Received:
    11,002

    LOL na

    If i have an appointment to fight someone, I would go to the 99 cent buy all material all i needed.

    Get ready with da material before i fight da niga af. When da niga ask me df those hands and got ass beaten.

    That's how i rolling on.
     
    doston8 likes this.
  10. doston8

    doston8 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 9, 2016
    Messages:
    647
    Likes Received:
    528
    oooooh yes bully stupid for announcing planned fight haha, better to just do surprise attack for his sake because if u give me time i use it and plan indeed faktz :>.
     
    HumoLoco likes this.
  11. HumoLoco

    HumoLoco Clean Up Crew

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    6,050
    Likes Received:
    11,002

    more like they said i have a plan all i need money and time af.
     
    doston8 likes this.
  12. doston8

    doston8 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 9, 2016
    Messages:
    647
    Likes Received:
    528
    hahahaha xD bullys so stupid level intelligence haha faktz
     
    HumoLoco likes this.
  13. HumoLoco

    HumoLoco Clean Up Crew

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    6,050
    Likes Received:
    11,002

    yea lmao also i remembered

    when niga wanted fight me for no reason. I told him k met me monday in the morning promise you dont run like a bich.

    On that day, he forget that day he gonna fight me, so when i saw him on way to nurse for his medical check up. I grabbed him and beat him ass and lift him and throw him over the rail fence.

    He almost die LMAO so he learned lesson dont picking up on me anymore that he think hes tough.

    Now you know what happened. He never learn lesson, he end up in served in jail by his young ass.
    I should've kill that bich tho. cuz he's in jail where they using our tax like df?
     
    doston8 likes this.
  14. doston8

    doston8 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 9, 2016
    Messages:
    647
    Likes Received:
    528
    hahahahah damn so much violence in young child hood indeed faktz. yeah he dont learn such a shame, coulda been someone now all he recognized by is mug shot indeed faktz.
     
    HumoLoco likes this.
  15. HumoLoco

    HumoLoco Clean Up Crew

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    6,050
    Likes Received:
    11,002

    HELL YEA LOL

    HE GOT MUG SHOT LOOOL

    I WAS LIKE OOOO SHET IS THAT GUY THE ONE I BEAT HIM ASS

    but i showed da mugshot to my ex girls the one who they liking him lmao but good things i f**ked them and took their virginity before that bich.
     
    doston8 likes this.
  16. doston8

    doston8 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 9, 2016
    Messages:
    647
    Likes Received:
    528
    LOL SAVAGE FAKTZ. he probably get very mad if u told him this indeed faktz.
     
    HumoLoco likes this.
  17. HumoLoco

    HumoLoco Clean Up Crew

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    6,050
    Likes Received:
    11,002

    ikr af. They dont mess up with me.

    That's how i dont have a friends, only a few of them. a few friends are good enough tho.
     
    doston8 likes this.
  18. doston8

    doston8 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 9, 2016
    Messages:
    647
    Likes Received:
    528
    das how i feel, only have 2 good friend as well faktz
     
    HumoLoco likes this.
  19. HumoLoco

    HumoLoco Clean Up Crew

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    6,050
    Likes Received:
    11,002

    ikr af :>

    a few friends are good enough and they dont create dramas that much. all is they wanted to know if ima still here lmao
     
    doston8 likes this.
  20. doston8

    doston8 Well-Known Member

    Joined:
    Mar 9, 2016
    Messages:
    647
    Likes Received:
    528
    haha yeah faktz. my roomates have ton of friend they bring over all the time but they always just talk about drama and stuff haha faktz.
     
    HumoLoco likes this.

Share This Page