ERROR EN LA TIENDA CASH ITEMS NO APARECEN

Discussion in 'Off Topic' started by SirElche, May 5, 2016.

1. SirElche

SirElche New Member

hola quisiera que por favor me ayudaran a resolver este error de la tienda cash de Karos Returns , el dia de hoy 5 de mayo del 2016, realize una recarga en la cual compre un set cash nivel 40 chino, y siendo las 5 de la tarde queria comprar otro set cash pirata y cuando hago la compra en la tienda los items no aparecieron en mi bolso personal dos items del set cash pirata no estan solo tengo 2 partes guantes y torso y faltan las botas y los pantalone, yo se que es una empresa nueva y puede haber errores pero les pido que miren el historial de compra con el cash de mi cuenta y podran verificar que solo realice las compras de set cash nada mas, les pido vean mi historial de juego las cosas que compre y veran que el cash se desaparecio y los items no llegaron a mi bolso nunca. espero una respuesta favorable ya que inverti dinero real y tengo derechos cuando estos tipos de errores pasan .
    atte.
    martin bernales

chicholina nick game

tinytinytintin likes this.
  2. [GM]Ronin

[GM]Ronin RedFox Games Staff Member

Hi SirElche,

Please send us a support ticket if you are having issues with the game items. Also if possible send it the ticket in English so we can understand the issue.

Thanks
    RedFox Games

3. SirElche

SirElche New Member

Hi GM RONIN
    I just sent a new ticket with the image of boucher recharge my account and explaining the missing items
    two items Store buy me missing cash
    pants pirate option 1 lvl 40
    boots pirate option 1 lvl 40
    I explain in the ticket and sending the image baucher recharge,
    you also have a personal record of each character in the game in which they can see whether it is true or false
    I ask a quick fix and you just have the tools to verify errors.
    Thank you

4. SirElche

SirElche New Member

It will be attended?
    I need my missing items, I explained the bug and present my code recharged via ticket
    It is possible for someone to solve my problem staff?
    or I give up for lost my stuff?

o_O

Share This Page