can some of u old gw players cum back

Discussion in 'Guilds' started by Akame, Mar 31, 2019.

  1. Akame

    Akame Member

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    67
    Likes Received:
    43
    we legit dont lose we need competition everyone duqs you guys will prob still lose but hey atleast we can get a gw
     
    HumoLoco likes this.
  2. TheImmortalSea

    TheImmortalSea Clean Up Crew

    Joined:
    Oct 28, 2017
    Messages:
    111
    Likes Received:
    868
  3. Pasha

    Pasha Well-Known Member

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    949
    Likes Received:
    1,041
    Gw in 2019?! Damn u got serious problems fr fr
     
    RumbleNomad and HumoLoco like this.
  4. HumoLoco

    HumoLoco Clean Up Crew

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    6,118
    Likes Received:
    11,105
    gw in 2019 is trash with all bullshit rules.
     
  5. Akame

    Akame Member

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    67
    Likes Received:
    43
    And they all duQ sad
     
  6. Rinnegan

    Rinnegan Active Member

    Joined:
    Mar 13, 2016
    Messages:
    104
    Likes Received:
    86
    nice free emblem creator profile pic
     
  7. Akame

    Akame Member

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    67
    Likes Received:
    43
    gw please
     
  8. MyNameIsDavid

    MyNameIsDavid New Member

    Joined:
    May 1, 2016
    Messages:
    16
    Likes Received:
    9
    games sucks no1 will come back, idk y u even made this thread.
     
  9. HumoLoco

    HumoLoco Clean Up Crew

    Joined:
    Mar 3, 2016
    Messages:
    6,118
    Likes Received:
    11,105
    I dont know why the f**k you even bump this shetty thread.
     
  10. EmranLmfao

    EmranLmfao Active Member

    Joined:
    Mar 4, 2016
    Messages:
    121
    Likes Received:
    155
    Sure, want to 3v3 dung gw?
     
  11. Akame

    Akame Member

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    67
    Likes Received:
    43
    omg yes no dt no exos default stats?
     
  12. omgjaywow

    omgjaywow Well-Known Member

    Joined:
    Mar 5, 2016
    Messages:
    197
    Likes Received:
    396
    ill drain u
     
  13. IamGoD

    IamGoD Member

    Joined:
    Aug 23, 2016
    Messages:
    42
    Likes Received:
    50
    Trassseeee
     
  14. MyNameIsDavid

    MyNameIsDavid New Member

    Joined:
    May 1, 2016
    Messages:
    16
    Likes Received:
    9
    this ***** akame prob one of those niggas in Binks guild finally winning in gw cause everyone good quit LOL
     
  15. Crescendo

    Crescendo New Member

    Joined:
    May 3, 2019
    Messages:
    5
    Likes Received:
    3
    Who wants the beef? I dont play that -30 no rares bs tho.
    No revs no doubles thats it.
     
  16. Rinnegan

    Rinnegan Active Member

    Joined:
    Mar 13, 2016
    Messages:
    104
    Likes Received:
    86
    Ok
     

Share This Page